Go Back   North East F-Body Association > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 119
Search took 0.02 seconds.
Search: Posts Made By: C Murda
Forum: Pictures/Videos 04-05-2011, 08:11 PM
Replies: 2
Views: 1,061
Posted By C Murda
these guys are crazy!

theyve got a ton of vids on youtube so ill just post one up.

<iframe title="YouTube video player" width="640" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/0rUEpmbdZLw" frameborder="0"...
Forum: Racing 10-19-2010, 11:36 PM
Replies: 37
Views: 5,380
Posted By C Murda
im done for the year also :( next year will be...

im done for the year also :( next year will be interesting tho!!!
Forum: Appearance and Detailing 10-07-2010, 11:41 PM
Replies: 24
Views: 3,973
Posted By C Murda
im doin a ton this spring ceaning the car up even...

im doin a ton this spring ceaning the car up even more than it is and loosing more weight!
Forum: Appearance and Detailing 10-07-2010, 11:40 PM
Replies: 24
Views: 3,973
Posted By C Murda
hey ASSHOLE you get ur license back????

hey ASSHOLE you get ur license back????
Forum: Racing 10-07-2010, 10:02 AM
Replies: 15
Views: 4,320
Posted By C Murda
haha yup thank god! well my PST 3.5"er should...

haha yup thank god! well my PST 3.5"er should take all the abuse i can throw at it! now just contemplating buying a spare set of front drag coilovers to throw in just for the track....im sick of NOT...
Forum: Racing 10-07-2010, 09:52 AM
Replies: 15
Views: 4,320
Posted By C Murda
i KNOW im in need of a tune but im planning on a...

i KNOW im in need of a tune but im planning on a whole new setup so kinda hesitant on a tune...unless your free before the end of oct (when my insurance expires for winter) and i can get a retune to...
Forum: Pictures/Videos 10-05-2010, 07:00 PM
Replies: 3
Views: 1,093
Posted By C Murda
vid of me VS GTO at the track

i go 11.41 he goes 11.9x
his reaction time was .003!!! damn near perfect and mine .325 (i suck at it still notg leaving quick enouh)
<object width="480" height="385"><param name="movie"...
Forum: Racing 10-05-2010, 06:57 PM
Replies: 15
Views: 4,320
Posted By C Murda
ill post up the vid in the vid section.... its me...

ill post up the vid in the vid section.... its me vs my friend in his GTO that put down the same exact numbers but lil more tq
Forum: Racing 10-04-2010, 08:35 PM
Replies: 15
Views: 4,320
Posted By C Murda
so i broke TWO personal records yesterday!!!

track conditions were alright a little humid wish the sun really came out to heat up the track BUT i managed a 11.41 @ 117 with a 1.56 60' which is an all time best and never thought i could cut such...
Forum: Racing 10-04-2010, 08:29 PM
Replies: 467
Sticky: Best E/T's
Views: 141,045
Posted By C Murda
as of this past sunday 11.41 @117 with a 1.56...

as of this past sunday 11.41 @117 with a 1.56 60'!!! HELL YEAA!!!! my goal is 11.3s and i know i can easily get it just still working on my launching setup...

sometimes i wish my suspension were...
Forum: Racing 10-04-2010, 08:27 PM
Replies: 14
Views: 3,723
Posted By C Murda
nice car man saw you up there. what did you put...

nice car man saw you up there. what did you put down for power??
Forum: Events/Meets 09-16-2010, 07:33 PM
Replies: 12
Views: 2,174
Posted By C Murda
bumpin this... just hopin for good weather the...

bumpin this... just hopin for good weather the 3rd!!
Forum: Announcements 09-06-2010, 10:11 PM
Replies: 88
Views: 12,594
Posted By C Murda
how do i get in on this?

how do i get in on this?
Forum: Events/Meets 09-04-2010, 11:16 AM
Replies: 62
Views: 7,109
Posted By C Murda
I'm STILL at work....goin home in an hr to take a...

I'm STILL at work....goin home in an hr to take a nap then clean the car quick I shud be there round 2ish
Forum: Events/Meets 09-03-2010, 11:03 PM
Replies: 62
Views: 7,109
Posted By C Murda
ill be a lil fashionably late.... gotta clean the...

ill be a lil fashionably late.... gotta clean the car and i wont be waking up till noon cause of working nightshift...
Forum: Events/Meets 08-30-2010, 10:26 PM
Replies: 52
Views: 6,397
Posted By C Murda
.

.
Forum: Events/Meets 08-29-2010, 11:29 PM
Replies: 62
Views: 7,109
Posted By C Murda
count me in!

count me in!
Forum: Events/Meets 08-29-2010, 11:28 PM
Replies: 110
Views: 15,608
Posted By C Murda
so what are the details again??? im too lazy to...

so what are the details again??? im too lazy to scroll through 10 pages to find the most recent update haha... time and how much?
Forum: Events/Meets 08-29-2010, 11:26 PM
Replies: 12
Views: 2,374
Posted By C Murda
damn i saw this just now but guess no one is...

damn i saw this just now but guess no one is really goin anyways...
Forum: Events/Meets 08-27-2010, 07:05 PM
Replies: 12
Views: 2,174
Posted By C Murda
im gonna try n get a retune before hand make sure...

im gonna try n get a retune before hand make sure my car is at its full potential!
Forum: New Members 08-26-2010, 05:39 PM
Replies: 22
Views: 4,915
Posted By C Murda
i guess all the muscle up here has managed to...

i guess all the muscle up here has managed to scare them elsewhere haha maybe ill have to venture out HUNTIN!
Forum: New Members 08-25-2010, 11:38 PM
Replies: 22
Views: 4,915
Posted By C Murda
^^^ is there even ricers around these days??? its...

^^^ is there even ricers around these days??? its like they all dissappeared... at least around here anyways...
Forum: Events/Meets 08-25-2010, 10:13 PM
Replies: 12
Views: 2,174
Posted By C Murda
Test & Tune Oct 2nd/3rd...

wondering if anyone is interested in a group gathering event at NED for the T&T classes in october??? there are only 2 other classes so that means way more runs than usual and in the nice october...
Forum: New Members 08-25-2010, 10:05 PM
Replies: 22
Views: 4,915
Posted By C Murda
welcome! there actually are a few mustang "clubs"...

welcome! there actually are a few mustang "clubs" in ma but take it from me youre better off in here... also if youre really interested in a WS6 i have a friend that is putting up his 02 Trans am...
Forum: Events/Meets 08-25-2010, 09:19 AM
Replies: 16
Views: 2,570
Posted By C Murda
I'll b hittin the track every weekend in October...

I'll b hittin the track every weekend in October for test&tunes until I break my 11.3 all motor
Showing results 1 to 25 of 119

 
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 04:56 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.